Het nieuwe uitvoeringsteam van Schoonhoven Partners bestaat uit (v.l.n.r.) Machteld van Roest, Emie Noordanus en Patrick de Bondt.
Het nieuwe uitvoeringsteam van Schoonhoven Partners bestaat uit (v.l.n.r.) Machteld van Roest, Emie Noordanus en Patrick de Bondt. (Foto: Rob Glastra Fotografie)

Nieuw team voor Schoonhoven Partners

Per 15 mei 2019 is het nieuwe uitvoeringsteam van Schoonhoven Partners (voorheen Citymanagement) gestart. Het team - met Patrick de Bondt als cordinator, Emie Noordanus voor de evenementen en Machteld van Roest als communicatieprofessional - zet zich in voor het aantrekkelijk maken van Schoonhoven voor bewoners, bezoekers, bedrijven en talent.

Schoonhoven - De organisatie is het platform voor de citymarketing van Schoonhoven en heeft een verbindende rol in een omvangrijk netwerk van vele tientallen ondernemers, bewoners, verenigingen, cultuurmakers, evenementenorganisaties, kunstenaars, onderwijsinstellingen, zorgaanbieders en andere partijen. In de Krimpenerwaard werkt Schoonhoven Partners samen met Krimpenerwaard Partners en Krimpenerwaard Marketing en Promotie.

Liefde voor de Zilverstad

In het nieuwe team neemt Schoonhovenaar Patrick de Bondt als cordinator het stokje over van Michiel van der Schaaf. De Bondt heeft de liefde voor de Zilverstad niet van een vreemde: Mijn vader volgde een opleiding aan de vakschool en woonde hier.

De regio was voor hem en mijn moeder later de reden om weer terug te keren. Zelf heb ik een achtergrond in de horeca en ben ik bezig om mijn opleiding tot professional in de creatieve industrie af te ronden. In Schoonhoven ben ik onder andere actief voor de supportersclub van de voetbalvereniging.

Nazomerfestival

Schoonhoven Partners zet komende maanden onder meer in op een nieuwe cross-mediale campagne om Schoonhoven als Creatieve Zilverstad aan de Lek te versterken. De vorig jaar onder leiding van een taskforce opgestelde Agenda voor de Zilverstad 2018-2022 is hierbij het strategisch koersdocument.

In de activiteiten is er bovendien veel aandacht voor het versterken van het toerisme en de binnenstad. Daarnaast spelen evenementen een grote rol, onder andere in het 12e Nazomerfestival Schoonhoven dat eind augustus van start gaat en waarin zon 50 evenementen in de Zilverstad en de regio zijn gebundeld.

Meer info over de activiteiten is te lezen op: www.schoonhovenpartners.nl.
 

Meer berichten